اولین چراغ سرمایهگذاری برای تولید روز اول فروردین ۱۴۰۴ کشور در مازندران روشن شد

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران؛ دکتر محسن امینی رییس کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران در مراسم رسمی بازآفرینی و احیای کارخانجات گروه صنایع غذایی و سلولزی مازندران که در فروردین ۱۴۰۴ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بابل برگزار شد گفت: ما صنعتگران این سرزمین هستیم؛ دل در گرو تولید داریم و اشتغال جوانان را راهی برای امنیت و آرامش کشور میدانیم. امروز با همافزایی و حمایت شما عزیزان، خانوادهای چند صد نفره در این مجموعه شکل گرفته است که در آیندهای نزدیک، هزاران نفر از مردم این استان و کشور را درگیر تولید و رفاه خواهد کرد.
پس از این فرمایشات، تصمیم گرفتیم که بمانیم، بسازیم و از ظرفیتهای درون کشور استفاده کنیم. ما به عهدی که با خود بستهایم پایبندیم و قسم خوردهایم چراغ این کارخانه را روشن نگه داریم.
در آینده نزدیک این مجموعهها وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد تا همه شما سهامدار این حرکت بزرگ باشید. از همین امروز دغدغه اشتغال شما در اولویت ماست و ساختار منابع انسانی مجموعه با قدرت فعال شده است.
ما سه شیفت تولید خواهیم کرد و از هیچ رانتی استفاده نخواهیم کرد و تمام فعالیت ما اشتغال و تولید هست.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0