تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:28
کد خبر : 19392
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انرژی خورشیدی، یاور بانک ملی ایران در روزهای اوج مصرف برق بسته هستند

انرژی خورشیدی، یاور بانک ملی ایران در روزهای اوج مصرف برق

انرژی خورشیدی، یاور بانک ملی ایران در روزهای اوج مصرف برق

انرژی خورشیدی، یاور بانک ملی ایران در روزهای اوج مصرف برق

در حالی که همزمان با افزایش گرما و نیز غیر ممکن شدن استفاده از برخی نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی، تراز تولید و مصرف برق در کشور نامتعادل شده است، بانک ملی ایران اقداماتی را به منظور کاهش مصرف برق عملیاتی کرده است.

_x000D_

 

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با کاهش مصرف برق شبکه تا حد ممکن، استفاده از انرژی خورشیدی به منظور تامین برق مصرفی برخی واحدها در این بانک با دقت در جریان است.

_x000D_

شعب مرکزی، سعدی، حافظ و ساختمان مدیریت واقع در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران و همچنین اداره امورشعب استان البرز از جمله مراکزی اند که به نیروگاه خورشیدی مجهزند.

_x000D_

پیشتر بانک ملی ایران موفق شده است گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ را که به حوزه بهینه سازی مصرف انرژی مربوط است، دریافت کند.

_x000D_

بانک ملّی ایران با آگاهی از محدودیت منابع انرژی فسیلی و نقش کلیدی خود در صیانت از این منابع انرژی، در راستای مسئولیت اجتماعی و همسو با سیاست های کلان کشور در راستای توسعه پایدار، افزایش بهره وری، مصرف بهینه انرژی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و اجرای موثر قوانین کشور از جمله قانون اساسی در حوزه محیط زیست، خط مشی مدیریت انرژی را نیز تدوین کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.