انتصابات جدید در بانک ایران زمین
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
طی احکام جداگانه ای از سوی عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، چهار انتصاب جدید در این بانک انجام شد.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از مدیریت روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ بر این اساس «مهدی رنجبر» به عنوان رئیس اداره فرآیند ها و بهبود روش ها و «روح اله بحریار» به عنوان رئیس اداره بهسازی سازمان، «عیسی بهراد» به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد کارکنان و «محمد هاشمی» به عنوان رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات این بانک منصوب شدند.
_x000D_
_x000D_
دربخشی از متن حکم پورسعید خطاب به روسای جدیدآمده است؛ امیداست با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق اسلامی و حرفهای و بابرنامهریزی و استفاده از ظرفیت، توان و قابلیتهای مجموعه کارکنان آن اداره و تعامل سازنده با واحدها درتحقق اهداف بانک، مؤفق و مؤید باشید.
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0