اعلام آمادگی انجمن پزشکان عمومی ایران جهت استقرار نسخه الکترونیک
اعلام آمادگی انجمن پزشکان عمومی ایران جهت استقرار نسخه الکترونیک
سرپرست اداره کل بیمه سلامت تهران در نشست با رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران، به تشریح برنامه کاهش کاربرد تدریجی دفترچه های درمانی پرداخت و بر لزوم استقرار نسخه الکترونیک در مطب تمامی پزشکان غیر طرف قرارداد استان تهران تأکید کرد.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی، سیده مریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، افزایش تعرفه ها و پرداخت به موقع مطالبات پزشکانی که بصورت الکترونیک اقدام به تجویز دارو و خدمات به بیمه شدگان می کنند را بعنوان مشوقی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران جهت اجرای به موقع طرح عنوان نمود .
_x000D_
وی درادامه لینک سازمان به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/psc را جهت ثبت نام پزشکان غیر طرف قرارداد برای دریافت نام کاربری و رمز ورود سامانه نسخه نویسی الکترونیک اعلام کرد.
سرپرست بیمه سلامت استان تهران، همچنین یادآورشد؛ در حال حاضر درصورت عدم امکان تجویز نسخه بصورت الکترونیکی، استفاده از برگه های باقیمانده دفترچه و یا سربرگ مطب جهت نسخه نویسی امکان پذیر است.
کامیابی رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران در این نشست ضمن اعلام موافقت کامل انجمن با استقرار نسخه الکترونیک آن را مقدمه ای برای استقرار طرح پزشک خانواده و در جهت منافع اعضای انجمن دانست.
وی چالش های موجود در مسیر استقرار نسخه الکترونیک را مشکلات زیرساختی، درگاه های متعدد جهت نسخه نویسی و مشکلات موجود در نرم افزار مربوطه بر شمرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0