تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:46
کد خبر : 30155
چاپ خبر دیدگاهها برای اعزام تیم فوتبال 6 نفره کارگری فولاد هرمزگان به مسکو بسته هستند
اعزام تیم فوتبال 6 نفره کارگری فولاد هرمزگان به مسکو
اعزام تیم فوتبال ۶ نفره کارگری فولاد هرمزگان به مسکو
تیم فوتبال ۶ نفره کارگری هرمزگان جهت حضور در مسابقات جهانی شرکتهای کارگری در روسیه عازم مسکو شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان ؛ در این مسابقات برای تیم فولاد هرمزگان مهران پایدار، محسن پریزاده، سجاد حسنپور، مهدی حمزهئی سعید صادقی، محمدرضا باهنر، عارف شبانه گرد، میثم راسته، میلاد قنبری به عنوان بازیکن و حسین جعفرزاده به عنوان مربی و بازیکن حضور دارند.
_x000D_
این مسابقات از امروز تا ۲۴ مرداد ماه در سه رشته دوومیدانی، بسکتبال ۳ نفره و فوتبال ۶ نفره برگزار خواهد شد.
_x000D_
قوانین مسابقات فوتبال براساس فوتسال اما در زمین چمن مصنوعی خواهد بود و علاوه بر تیم فولاد هرمزگان تیم مس سرچشمه هم حضور دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0