تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:24
کد خبر : 16229
چاپ خبر دیدگاهها برای از حمایتهای مدیرعامل شرکت مس در ساخت و نوسازی مدارس قدردانی میکنم بسته هستند
از حمایتهای مدیرعامل شرکت مس در ساخت و نوسازی مدارس قدردانی میکنم

از حمایتهای مدیرعامل شرکت مس در ساخت و نوسازی مدارس قدردانی میکنم
با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، و مدیر مجتمع مس سونگون، تفاهمنامه احداث مدارس شهرستان ورزقان مابین شرکت مس و ادارهکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در محل فرمانداری ورزقان به امضا رسید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0