تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:35
کد خبر : 24543
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از اولین بازنشسته بیمه تجارت‌نو تجلیل شد بسته هستند

از اولین بازنشسته بیمه تجارت‌نو تجلیل شد

از اولین بازنشسته بیمه تجارت‌نو تجلیل شد

از اولین بازنشسته بیمه تجارت‌نو تجلیل شد

طی مراسمی با حضور ابراهیم غلامی جانشین مدیرعامل و رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت‌نو از خدمات صادقانه خانم آزاده اسدی ، به عنوان اولین بازنشسته بیمه تجارت‌نو که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند ، تقدیر بعمل آمد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ گرامیداشت مقام و منزلت بازنشسته و تجلیل از زحمات و تلاش های بازنشستگان صنعت بیمه و نگهداشت و توسعه منابع انسانی تکریم همکاران و نقش آن در تثبیت و اصلاح فرهنگ سازمانی موثر و تجلیل و تکریم از خدمات همکاران نشانه‌ای از بلوغ سازمانی است.

_x000D_

در جریان این مراسم، اسدی با بیان اینکه در مجموعه تجارت‌نو فرصت برای رشد و پیشرفت بانوان همواره فراهم است، از خدمت به این شرکت جوان ابراز خرسندی کرد و از زحمات مدیرعامل و همکاران تشکر کرد.

_x000D_

در این آیین از همکار بازنشسته با اهدا لوح تقدیر وجوایزی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.