از اولین بازنشسته بیمه تجارتنو تجلیل شد
از اولین بازنشسته بیمه تجارتنو تجلیل شد
طی مراسمی با حضور ابراهیم غلامی جانشین مدیرعامل و رضا پورقاسم مدیر روابطعمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارتنو از خدمات صادقانه خانم آزاده اسدی ، به عنوان اولین بازنشسته بیمه تجارتنو که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند ، تقدیر بعمل آمد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ گرامیداشت مقام و منزلت بازنشسته و تجلیل از زحمات و تلاش های بازنشستگان صنعت بیمه و نگهداشت و توسعه منابع انسانی تکریم همکاران و نقش آن در تثبیت و اصلاح فرهنگ سازمانی موثر و تجلیل و تکریم از خدمات همکاران نشانهای از بلوغ سازمانی است.
_x000D_
در جریان این مراسم، اسدی با بیان اینکه در مجموعه تجارتنو فرصت برای رشد و پیشرفت بانوان همواره فراهم است، از خدمت به این شرکت جوان ابراز خرسندی کرد و از زحمات مدیرعامل و همکاران تشکر کرد.
_x000D_
در این آیین از همکار بازنشسته با اهدا لوح تقدیر وجوایزی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آمد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0