آغاز اجرای ۷ پروژه صنعتی و معدنی مس با حضور رئیس جمهور
آغاز اجرای ۷ پروژه صنعتی و معدنی مس با حضور رئیس جمهور
شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایهگذاری بیش از ۳۵۰ هزار میلیارد ریال اجرای هفت پروژه بزرگ صنعتی و معدنی مس را در دهه فجر آغاز کرد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از مس پرس ؛ صبح امروز آیین آغاز عملیات اجرایی اجرای ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی با حضور رئیسجمهور و مدیران عامل شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی تحت عنوان «گروه پیشرانان پیشرفت ایران» در سالن مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
امضای تفاهمنامه عملیات اجرایی ۷ پروژه بزرگ صنعتی و معدنی مس شامل طرح تولید مس کاتدی سونگون، فاز ۳ تغلیظ سرچشمه، فاز ۳ تغلیظ سونگون، فاز ۲ تغلیظ میدوک، طرح تولید اسید فسفریک، احداث کارخانه فلوتاسیون سرباره خاتونآباد و احداث کارخانه آهک خاتون آباد با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی انجام شد.
پیش از امضای تفاهمنامه دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گزارشی در زمینه عملکرد این شرکت و سرمایهگذاریهای فوق ارائه کردند.
گفتنی است، با اجرای این پروژهها بیش از ۴ هزار شغل ایجاد خواهد شد و با بهرهبرداری از این طرحها پیش بینی میشود بیش از ۷۷۰ هزار میلیارد ریال درآمدزایی برای شرکت مس ایجاد شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0