01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 15 بهمن 1400 ساعت 07:16

اختتامیه اولین دوره MBA صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

نوشته شده توسط 

اختتامیه اولین دوره مدیریت کسب و کار MBA صندوق قرض الحسنه شاهد با همکاری مدرسه عالی کسب و کار ماهان برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد ؛ اختتامیه اولین دوره مدیریت کسب و کار MBA صندوق قرض الحسنه شاهد با همکاری مدرسه عالی کسب و کار ماهان در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، نماینده ماهان و جمعی از دانش پذیران این دوره برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامحسین مرادی مدیر اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد با ارائه گزارشی از چگونگی شکل گیری این دوره و نحوه همکاری صندوق با مدرسه عالی کسب و کار ماهان، گفت: در زمستان سال ۱۳۹۸ و با دستور دکتر کریمی مدیرعامل محترم در راستای رشد و توسعه فردی کارکنان با برگزاری آموزش های ضمن خدمت، تصمیم گرفته شد اولین دوره MBA در مجموعه برگزار شود به همین دلیل مدرسه کسب و کار ماهان به عنوان یکی از موسسات آموزشی پیشتار در حوزه مدیریت کسب و کار برای همکاری در این زمینه انتخاب شد.

مدیر اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه افزود: خوشبختانه این دوره با حضور ۲۲ نفر از همکاران در بخش های مختلف آغاز شد اما در اولین روزهای شروع کلاس ها با شیوع ویروس منحوس کرونا، به اجبار دوره دچار وقفه ای چند ماهه شد ولی خوشبختانه پس از تثبیت نسبی شرایط کرونایی کشور توانستیم با همکاری خوبی که مابین صندوق و مدرسسه عالی کسب و کار ماهان برقرار شد به دو روش حضوری و برخط کلاس ها را تا انتها برگزار کنیم و امروز آخرین جلسه آموزشی را همراه با مراسم اختتامیه دوره در حضور مدیرعامل محترم وهمکاران دانش پذیر جشن بگیریم.

در ادامه آقایان دکتر علی بخشی مشاور مدیرعامل و عباسی قادی مدیر طرح و برنامه به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در رشد و ارتقاء فردی کارکنان و نتیجتاً سازمان اشاره کرده و از مدیرعامل بابت توجه ویژه به این حوزه تقدیر کردند.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان سخنران بعدی این مراسم با ابراز خوشنودی از اتمام اولین دوره مدیریت کسب و کار MBA در صندوق، اظهار کرد: خداوند منان را شاکریم که این فرصت را داد تا بتوانیم اولین دوره MBA را در حالی که با پاندمی کرونا همراه شد به سلامت و در کنار هم خاتمه دهیم.

 مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: ما در سازمانی خدمت می کنیم که افتخار خادمی عزیزترین های ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی یعنی خانواده های بزرگ و گرانقدر شاهد و ایثارگر را یدک می کشد پس شایسته است کارکنان این سازمان با حداکثر توانمندی در زمینه علمی خدمتگذار این عزیزان باشند.

دکتر کریمی در ادامه گفت: به عنوان فردی دانشگاهی از سال ها قبل با مدرسه عالی کسب و کار ماهان آشنایی داشتم و همواره مشی این موسسه علمی در حوزه دانش افزایی به ویژه عرصه کسب و کار را می پسندیدم لذا به همین دلیل تصمیم گرفته شد از طریق همکاری با ماهان در صدد رشد و ارتقای فردی و سازمانی کارکنان با فراگیری نوین ترین روش های کسب و کار جهت خدمتگذاری به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر اقدام نماییم.

عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد تصریح کرد: مدرسه عالی کسب و کار ماهان با بهره گیری از مدیران دغدغه مند خود و استفاده از اساتید برتر کشور در حوزه کسب و کار، گام های بلندی را در رشد و ارتقای فضای کسب و کار و مهمتر از آن ارائه خدمات شایسته به مردم عزیز کشور برداشته است که جای بسی خوشحالی و افتخار دارد،  به همین دلیل بر خود لازم می دانم از این موسسه علمی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

دکتر اسلام کریمی در پایان خاطر نشان کرد: دوره فعلی که به پایان آن رسیدیم اولین دوره بود اما آخرین آن نخواهد بود زیرا در صدد برنامه ریزی برای برگزاری دوره های بعدی MBA برای سایر کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور هستیم تا بتوانیم عدالت آموزشی را برای کارکنان به ارمغان آوریم.

پس از صحبت های مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر حمید سرسختی مدیر باشگاه مشتریان مدرسه عالی کسب و کار ماهان که به نمایندگی از این موسسه علمی در مراسم اختتمایه دوره MBA 981 Online حضور داشت، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یک سازمان ارائه دهنده خدمات به خانواده های شاهد و ایثارگر، گفت: بسیار خرسندم در سازمانی حضور پیدا کرده ام که مدیر ارشد آن توجه ویژه ای به رشد و تعالی سازمان خود با استفاده از توانمندسازی علمی کارکنان آن دارد.

سرسختی افزود: مدرسه عالی کسب و کار ماهان و در راس آن برادران سیاری همواره دغدغه ی اصلی خود را ارتقاء سطح دانش کسب و کارهای کشور قرار داده و در این زمینه برنامه ریزی های فراوانی برای رشد و بالندگی فضای کسب و کار ایران اسلامی در بخش های مختلف خصوصی، خصولتی و دولتی در دستور کار قرار داده اند.
مدیر باشگاه مشتریان مدرسه عالی کسب و کار ماهان اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از سازمان های ارائه دهنده خدمات به خانواده های عزیز و قابل احترام شاهد و ایثارگر و تفکرات مثبت مدیران ارشد آن یکی از سازمان هایی است که همفکر با ماهان در تلاش برای بهبود فضای کسب و کار و خدمات رسانی به جامعه است و همین امر باعث شده در مدرسه عالی کسب و کار ماهان، صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از سازمان های ارزشمند همکار شناخته شود.

دکتر حمید سرسختی در پایان با تشکر از دانش پذیران این دوره، گفت: ان شاالله با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم دوره های بعدی MBA را در صندوق قرض الحسنه شاهد به مانند این دوره که بسیار خوب برگزار شد، راه اندازی و به پایان برسانیم.

در پایان مراسم، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با اهداء گل و هدایایی از متولیان برگزاری این دوره در صندوق و مدرسه عالی کسب و کار ماهان تقدیر به عمل آوردند.