06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 16 فروردين 1401 ساعت 11:11

مهدی غضنفری، نماینده رئیس جمهور و عضو هیأت امنای مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی شد

نوشته شده توسط 

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، مهدی غضنفری با حفظ سمت، نماینده رییس جمهور و عضو هیأت امنای مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی ؛ در حکم ارسالی از سوی سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خطاب به مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و به استناد نامه شماره ۱۶۲۶۹۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵  مبنی بر موافقت ریاست محترم جمهوری، به موجب این ابلاغ به عضویت هیأت امنای مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و نماینده رئیس جمهور منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "انقلابی‌گری"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانونمداری" و مفاد "عهد نامه مدیران" در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات کشور کوشا باشید.

شایان ذکر است؛ مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، یکی از مؤسسات آموزش عالی در ایران است که زیر نظر نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کند و از ادغام «مرکز آموزش مدیریت دولتی» و «مؤسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه» تشکیل شده‌است.