09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 19 ارديبهشت 1402 ساعت 22:46

حضور همراه اول در نمایشگاه کتاب با ترکیبی از شرکت‌های خلاق و دیجیتال

نوشته شده توسط 

همراه اول با ترکیبی از شرکت‌های حوزه دیجیتال تا زیست‌بوم کودک و نوجوان خود به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید.

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که با شعار «آینده خواندنی‌ است» برگزار می شود، از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان تمامی بازدیدکنندگان در مصلی تهران است.

همراه اول به عنوان لوکوموتیو مسیر حرکتی ایران دیجیتال در این رویداد، نوجوانان و جوانان را مخاطب قرار داده است و با حضور فیزیکی در برخی نقاط اصلی از قبیل خیابان اصلی، ورودی سالن کودک و نوجوان و پشت بام نمایشگاه اقدام به فروش و ارائه سرویس های ویژه به مناسبت برگزاری این رویداد فرهنگی بزرگ در کشورمان می کند.

ارائه سیمکارت نوجوان با بسته 40 گیگ اینترنت رایگان، 220 دقیقه مکالمه و 200 پیامک با تخفیف ویژه 50 درصدی از جمله برنامه های اداره کل فروش اپراتور اول ارتباطی به مناسبت نمایشگاه کتاب است که این سیمکارت قابلیت انتقال خودکار به نام نوجوانان بعد از 18 سالگی آنان را دارد.

در این رویداد «خانواده دُرسا» به عنوان مجموعه ی دارنده راهکاری جامع در زمینه حفظ و حراست از کودکان در فضای مجازی و همچنین «زیست بوم انارستان» که بر پایه ایده باستانی سرزمین خوبان و پارادایم علمی نوآوری باز طراحی شده و ماموریت آن ایجاد محیطی امن و جذاب برای پرورش و آموزش کودکان و نوجوانان با بکارگیری فناوری های روز دنیا است نیز در غرفه همراه اول حضور دارند.

از دیگر بخش های مشارکت کننده گروه همراه اول در نمایشگاه کتاب، گروه «شاد» که بزرگترین پلتفرم آموزش مجازی در کشور است و از آن به عنوان «مدرسه ای به وسعت ایران» یاد می شود، است.

با توجه به سبقه همراه اول و پیشرو بودن در ساخت تجربه های نوین و کاربردی حوزه دیجیتال و خلق خدمات مبتنی بر تکنولوژی، شرکت «همراه کسب و کارهای هوشمند» نیز در این رویداد حضور خواهد داشت و به معرفی «کری گیم» که در حوزه سرمایه گذاری و نشر گیم فعال است، می پردازد.

این شرکت با هدف ساخت تجربه ای منحصر به فرد از‌ زندگی دیجیتال و همراهی با کسب و کارهای نوآورانه، توسط همراه اول شکل گرفته است.

تعدادی از شرکت های استارتاپی موجود در سبد حمایتی شرکت حرکت اول (هلدينگ سرمايه گذاری جسورانه گروه همراه اول) نظیر آچاره، نت باکس و دیدیمون هم در این رویداد حضور دارند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار می شود و از ساعت ۱۰ صبح تا 20 میزبان بازدیدکنندگان است.