10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 16 ارديبهشت 1402 ساعت 19:04

انسجام همگانی در طرح پاکسازی سواحل کیش

نوشته شده توسط 
طرح پاکسازی سواحل از محدوده پلاژ آقایان تا اسکله تفریحی به همت شرکت پارس میکا و میتا کیش و مشارکت حداکثری مردم، عصر دیروز جمعه پانزدهم اردیبهشت اجرا شد.
 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از  از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کامران محمودی قائم مقام مدیرعامل شرکت میتا کیش، گفت: در پاکسازی محدوده ساحل میکامال از پلاژ آقایان تا اسکله تفریحی شاهد مشارکت حداکثری مردم در این طرح بودیم.

وی هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و آموزش در سطح جامعه و رها نکردن زباله ها در طبیعت و آموزش به فرزندان خود برای حفظ محیط زیست کیش عنوان کرد.

محمودی افزود: در ایستگاه میکامال از محدوده پلاژ آقایان و ۳۰۰متر به سمت ایستگاه تله کابین و اسکله تفریحی این منطقه پاکسازی و عاری از فیلتر سیگار و زباله ها شد.

گفتنی است جوایزی نیز از سوی دو شرکت حامی طرح پاکسازی ساحل میکا، به شرکت کنندگان اهداء شد.

گفتنی است این طرح با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات، همیاری فعالان بخش خصوصی، تشکل های صنفی، ارگان ها، سازمان ها و نهادهای مستقر در منطقه با مشارکت حداکثر مردم اجرا شد.

همچنین در مراسم اختتامیه نیز ضمن اهداء جوایز ارزنده ای به تمام مشارکت کنندگان، لوح تقدیری از سوی سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد کیش به اسپانسرهای این طرح اهداء و از آنان قدردانی شد