05 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 14 دی 1401 ساعت 13:30

دکتر غلامی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش : اجرای تمامی تعهدات تاپکیش تا پایان سال 1401

نوشته شده توسط 

جلسه دکتر نوید غلامی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) با تعدادی از سهامداران  شرکت روز گذشته برگزار شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل ازروابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش- تاپکیش؛ این جلسه با هدف تعامل و همفکری میان سهامداران و شرکت برگزار شده بود و مدیرعامل تاپکیش نیز حضور داشت. در ابتدای جلسه سهامداران به بیان نکاتی پیرامون وضعیت شرکت و سهام آن پرداختند؛ سپس سوالاتی در خصوص عملکرد شرکت مطرح شد.
بعد از سخنان سهامداران؛ مدیرعامل تاپکیش نیز به بیان فعالیت‌ها، عملکرد و برنامه های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش پرداخت.
دکتر نوید غلامی با بیان اینکه با وجود مشکلات تامین کالا در کشور شرکت تاپکیش موفق شده است که طی دو ماه اخیر نزدیک به 30000 هزار دستگاه کارتخوان تولید کند؛ رشد چهار برابری تعمیرات دستگاه‌های کارتخوان در روز را از دیگر دستاوردهای این شرکت طی ماه‌های اخیر دانست.
وی با بیان اینکه تا پایان سال 1401 این شرکت تمامی تعهدات امسال خود که شامل تولید بیش از 65 هزار دستگاه پوز است را اجرایی خواهد کرد؛ از افزایش تولید تا پایان سال خبر داد.
وی با بیان این نکته که به دلیل شرایط اقتصادی و ارزی کشور حضور در اغلب مناقصات صرفه اقتصادی ندارد؛ قراردادهای مشارکتی (joint-venture) را اولویت جدید تاپکیش برای توسعه بازار خود در آینده نزدیک اعلام کرد.
مدیرعامل تاپکیش یکی از اهداف و وظایف خود را حفظ منافع سهامداران اعم از خرد و کلان دانست و از برنامه‌های آینده برای بهبود عملکرد شرکت خبر داد. ورود به بازار خرده فروشی پوز به همراه حضور موثرتر با بهره‌گیری از  مدل‌های جدید کسب و کار در بازار عمده کشور از جمله اهدافی بود که دکتر غلامی از آنها نام برد.
دکتر غلامی در پایان ضمن تشکر از سهامداران؛ از ارائه محصولات جدید در این حوزه طی ماه‌های آینده خبر داد.