01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 26 تیر 1401 ساعت 11:01

خلق یک استارتاپ برای هم افزایی بازیگران زیست بوم نوآوری

نوشته شده توسط 

نخستین «سامانه زیست‌بوم نوآوری و فناوری» با تشکیل یک «تیم استارتاپی» به همت مرکز نوآوری ایمینو راه‌اندازی می شود. مرکز نوآوری ایمینو با هدف تسهیلگری و توسعه بازار محصولات نوآورانه قصد دارد سامانه‌ای تحت عنوان سامانه‌ ملی زیست‌بوم نوآوری و فناوری در قالب یک استارتاپ طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی کند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی ایمینو ؛ سامانه‌ ملی زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای نخستین بار در راستای معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، تسهیل ارتباطات، امکان برگزاری رویداد و نمایشگاه مجازی، امکان بیان چالش‌ها و نیازمندی‌ها از سوی ایمینو راه اندازی می شود تا ارتباط میان شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های بزرگ، دولت و صنعت به وجود آید.

این سامانه که ابتدا با اولویت معدن و صنایع معدنی راه اندازی می شود، با ایجاد زیرساخت به صورت عرضه و تقاضا برای محصولات و خدمات دانش‌بنیان و استارتاپی، ارتباط صنعت و شرکت‌های بزرگ با شرکت‌های چابک و نو، شفافیت ظرفیت دانش‌بنیان و کسب و کار کشور و دسترسی نهادهای فناوری و صنعت دولت به مجموعه‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها بستر تقویت جریان نوآوری و فناوری را فراهم خواهد کرد.

ایمینو درصدد است با جذب تیمی برخوردار از توانایی هایی مانند طراحی محصول، بازاریابی و فروش، برنامه نویسی فرانت اند، بک اند و مدیریت سرور، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری و تولید محتوا برای بخش های طراحی و پیاده سازی سامانه، مدیریت سامانه بازاریابی و فروش و پشتیبانی نیرو استارتاپی راه اندازی کند تا ماموریت آن ایجاد سامانه ملی زیست بوم نوآوری و فناوری باشد.

بنا بر این گزارش، شرایط اعضای تیم توسط ایمینو احراز می شود و متقاضیان باید به صورت تمام وقت در این استارتاپ به صورت حضوری فعالیت داشته باشند. همچنین به افراد شاخص تیم اجرایی سامانه‌ ملی زیست‌بوم نوآوری و فناوری «سهام استارتاپ» اعطا می شود.


در این سامانه استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران و افراد شاخص، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، نهادهای دولتی، پارک‌های علم و فناوری، مجموعه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، افراد سرمایه‌گذار و بازیگران زیست بوم پس از تایید شرایط احراز از سوی بدنه کارشناسی استارتاپ، می‌توانند از خدمات این سامانه بهره مند و با ظرفیت های دیگر بازیگران زیست بوم آشنا شوند. همچنین برای همکاری های مشترک و ارتباط بیشتر اطلاعاتشان در دسترس باشد.




«ایمینو» به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری در بخش معدن و صنایع معدنی از علاقه‌مندان فعالیت در این استارتاپ دعوت می‌کند تا فرم پیوست شده در وبسایت ایمینو به نشانی imino.ir را تکمیل کنند. ضمن اینکه متقاضیان شرکت در این فراخوان، تا 10 مرداد ماه 1401 فرصت دارند رزومه ‌خود و اعضای تیم پیشنهادی را به همراه درخواست مشارکت ارسال کنند.



سرمایه گذارانی که علاقمند هستند در تامین مالی این استارتاپ مشارکت کنند می توانند با شماره تلفن 418686120 021 تماس بگیرند و برای ارسال روزمه اینجا کلیک کنند.