01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 10 خرداد 1400 ساعت 16:34

تقدیر عضو هیأت رئیسه مجلس از بانک مهر ایران

نوشته شده توسط 

عضو هیأت رئیسه مجلس، از بانک مهر ایران بابت فعالیت اين بانک در حوزه مسئوليت اجتماعي تقدير کرد.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حسینعلی حاجي‌ دليگاني، نماينده مردم شهرستان‌هاي شاهين‌شهر ميمه و برخوار در نامه‌اي به دکتر مرتضي اکبري، مديرعامل بانک مهر ايران از اين بانك به علت مشاركت در حوزه مسئوليت اجتماعي تقدير كرد.
در متن پیام حاجی‌دلیگانی آمده: در خصوص ايفاي مسئوليت اجتماعي آن مجموعه در حادثه زلزله شهر سي‌سخت، ضمن قدرداني از اين اقدام انسان‌دوستانه، توفيقات آن مجموعه را در خدمت‌رساني هر چه بيشتر به مردم ايران اسلامي از درگاه خداوند منان خواستارم.
گفتنی است بانک مهر ایران که همواره در حوزه مسئولیت اجتماعی پيشرو بوده، با تخصيص بخشي از هزينه‌هاي تبليغاتي خود، به کمک مردم اين خطه از كشورمان شتافت.
از جمله اقدامات انجام شده توسط بانک مهر ایران برای کمک به مردم سی‌سخت، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آسيب‌ديدگان زلزله به اعتبار ۵۰ ميليارد ريال، ساخت و بازسازي مراکز بهداشت روستايي با اعتبار ۵ ميليارد ريال، پرداخت ۵۰۰ ميليون ريال كمك بلاعوض به آسيب‌ديدگان، جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي همكاران بانك و اختصاص آن به آسيب‌ديدگان و همچنين همدلي بانك مهر ايران با مردم زلزله‌زده در قالب طرح همياران مهر بوده است.