09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 10 خرداد 1400 ساعت 16:31

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت سی و ششمین سالروز تاسیس بان

نوشته شده توسط 

مدیرعامل بانک سینا در پیامی سی و ششمین سالروز تاسیس این بانک را به سهامداران، مشتریان و کارکنان تبریک گفت.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر سیدضیاء ایمانی بدین شرح است:
«هشتم خرداد ماه مصادف با سی و ششمین سالروز تاسیس بانک سینا است. پایه گذاری این بانک به عنوان اولین موسسه مالی و اعتباری کشور در 8 خرداد 64 را می توان گامی موثر در شروع خصوصی سازی نظام بانکی کشور و آغاز شیوه ای نوین در بانکداری تلقی کرد به گونه ای که در سال های بعد و با ظهور سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی، اقبال و توجه مردم به این نوع بانکداری در کشور را شاهد بودیم.
بانک سینا اکنون در حالی وارد سی و ششمین سال فعالیت خود می شود که طی این سال ها با حرکت در مسیر قانونی و رعایت مقررات بانک مرکزی و پایبندی به اخلاق حرفه ای، با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص و بهره گیری ازآخرین تکنولوژی روز دنیا، از طریق خلق ایده ها و محصولات متنوع و نوین در جهت تامین رضایت مشتریان و سهامداران گرامی گام برداشته است.
این بانک مفتخر است به عنوان بانکی شفاف، خوشنام و تاثیرگذار با تدوین سیاست ها و برنامه های توسعه ای در کنار توجه کامل به حفظ و بهبود سودآوری به عنوان اولین و پایه ای ترین اصل بانکداری، گام های جدی و مهمی را در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی به ویژه با توجه به شیوع کرونا و حمایت از آسیب دیدگان بردارد.
بانک سینا در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها آماده است همانند گذشته، با ارائه خدمات کمی و کیفی مناسب و تامین مالی واحد های مختلف تولیدی، تجاری و خدماتی با تمرکز بر اشتغالزایی و کارآفرینی، نقش فعال تر و موثرتری در اقتصاد کشور ایفا نماید.
سی و ششمین سالروز تاسیس بانک سینا را به تمامی سهامداران، مشتریان و همکاران گرامی بانک تبریک عرض نموده، امیدوارم با همفکری، تلاش جمعی و تشریک مساعی شاهد اعتلا و پیشرفت روز افزون بانک سینا باشیم».