30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 25 خرداد 1402 ساعت 08:50

بانک سینا و هلدینگ برق و انرژی صبا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

نوشته شده توسط 
بانک سینا و هلدینگ برق و انرژی صبا با هدف برقراری و توسعه تعاملات فی مابین در حوزه خدمات بانکی و مالی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به چهار خط راهبردی کسب‌وکار این بانک، گفت: راهبرد اصلی بانک سینا در خط بانکداری اختصاصی به عنوان یکی از خطوط راهبردی، ارائه خدمات مطلوب و ارزش‌آفرین به هلدینگ‌ها و شرکت‌های گروه بنیاد مستضعفان است.
غلامرضا فتحعلی اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه، همکاری‌های بانکی و مالی(ارزی_ریالی) گروه برق و انرژی صبا و بانک سینا توسعه می‌یابد تا شاهد انسجام و یکپارچگی شرکت‌های بنیادی در مسیر نقش‌آفرینی هر چه مطلوب‌تر در راستای خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان عزیز باشیم.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل گروه برق و انرژی صبا نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه و مثبت بانک سینا در زمینه تعامل با این گروه گفت: تفاهم‌نامه تهیه‌شده، بسیار جامع است و گروه برق و انرژی صبا جزو اولین هلدینگ‌هایی است که از طریق تعاملات فی‌مابین به دنبال هم‌افزایی بیشتر با بانک سینا است.
محسن امیری با ابراز خرسندی از افزایش سطح تعاملات با بانک سینا افزود: هلدینگ برق و انرژی صبا به عنوان تولیدکننده شش درصد برق مصرفی کشور، به دنبال توسعه ظرفیت‌ها و افزایش سهم خود در این حوزه با همکاری بانک سینا است.