09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 10 ارديبهشت 1401 ساعت 19:06

نقش بانک مسکن در تحکیم بنیان خانواده زندانیان جرایم غیر عمد

نوشته شده توسط 

مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک در راستای انجام رسالت و مسوولیت های خود، همچون گذشته، با مشارکت در پویش «دوباره زندگی» در آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های آنان سهیم شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ؛ دکتر «محمود شایان» با اشاره به فضیلت های ماه مهمانی خدا اظهار داشت: پویش مسوولیت اجتماعی «دوباره زندگی» در راستای حمایت از تحکیم بنیان خانواده در ماه مبارک رمضان و با مشارکت 15 بانک و شرکت بیمه اجرا می‌شود.
مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: در پی نشست وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی با مدیران عامل بانک‌ها و بیمه‌ها، مقرر شد هر بانک و بیمه سهم معینی را در این امر خیرخواهانه پرداخت کند.
وی افزود: بانک مسکن سهم خود را در این پویش به میزان 10 میلیارد ریال اهدا کرده است.
دکتر شایان گفت: کارکنان این بانک، پیش‌ازاین نیز با اهدای کمک‌های خیرخواهانه، در آزادی 14 زندانی جرایم غیر عمد سهیم بوده‌اند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات بانک در حوزه مسوولیت‌ اجتماعی گفت: در سال‌های گذشته، 18 مدرسه توسط بانک مسکن برای دانش آموزان مناطق محروم ساخته شده است و 9 مدرسه در حال احداث نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.
مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: تجهیز بیمارستان‌ها و مساجد مناطق محروم نیز از دیگر اقدامات بانک مسکن درحوزه مسوولیت اجتماعی است.
شایان ذکر است، هم‌وطنان خیّر می‌توانند از طریق شماره پیامک 3000101010 و یا کد دستوری #1010*780* در پویش دوباره زندگی مشارکت کنند.