05 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 13 آذر 1401 ساعت 16:16

رشد تولید دو محصول مهم سنگ آهنی کگهر در ۸ماهه ابتدای ۱۴۰۱

نوشته شده توسط 

تولید دو محصول مهم سنگ آهنی در شرکت سنگ آهن گهر زمین طی ۸ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۰ با افزایش مواجه شده است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهر؛ مقایسه آمارهای تولید ماه دوم پاییز سالجاری و سال قبل در شرکت سنگ آهن گهر زمین حکایت از آن دارد که دو محصول مهم سنگ آهنی این شرکت یعنی کنسانتره سنگ آهن و سنگ آهن دانه بندی شده در آبان ماه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد مواجه شده است.

این آمارها نشان می دهد تولید کنسانتره سنگ آهن در آبان ماه امسال ۵۹۲,۳۸۱ تن بوده که در مقایسه با تولید ۴۰۲,۰۸۳ تنی این محصول در آبان ماه سال گذشته، شرکت  سنگ آهن گهر زمین طی آبان ماه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۹۰ هزار و ۲۹۸ تن کنسانتره سنگ آهن بیشتر از مدت مشابه سال قبل تولید کرده است.

در محصول سنگ آهن دانه بندی شده نیز مقایسه آمار تولید کگهر در آبان ماه سالجاری و سال قبل نشان می دهد، این شرکت در آبان ماه امسال ۸۵۹,۸۱۴ تن از این محصول تولید کرده است در حالی که در مدت مشابه سال قبل کگهر ۷۱۰,۴۷۷ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید کرده بوده است. به این ترتیب شرکت سنگ آهن گهرزمین در آبان ماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۸۵ هزار و ۳۳۷ تن سنگ آهن دانه بندی شده بیشتر از مدت مشابه سال قبل تولید کرده است.

از سوی دیگر بررسی آمارهای تولید کگهر در ۸ماهه ابتدای سالجاری نشان می دهد این شرکت طی این مدت ۵,۸۳۱,۱۵۴تن کنسانتره سنگ آهن تولید کرده است که در مقایسه با تولید ۴,۲۷۰,۰۵۹ تنی این محصول در مدت مشابه سال قبل، شرکت سنگ آهن گهر زمین در این محصول طی بازه زمانی مذکور یک میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۵ تن کنسانتره سنگ آهن بیشتری تولید کرده است. این آمار نشان دهنده رشد بیش از ۳۶ درصدی تولید کنسانتره سنگ آهن در کگهر است که تقویت زنجیره ارزش افزوده را در این شرکت به نمایش می گذارد.

در محصول گندله نیز شرکت سنگ آهن گهر زمین طی ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش قابل توجه تولید مواجه شده و تولید این شرکت از ۲,۵۳۶,۲۷۲تن در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ به ۳,۱۲۱,۹۶۱ تن در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است. به این ترتیب کگهر در ۸ ماهه ابتدای سالجاری بالغ بر ۵۸۵ هزار و ۶۸۹ تن گندله بیشتری نسبت به مدت مشابه سال قبل تولید کرده است. افزایش بیش از ۲۳ درصدی تولید گندله در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل حکایت از برنامه ریزی موفق کگهر برای رشد تولید این محصول مهم معدنی در این شرکت دارد.