01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 21 خرداد 1402 ساعت 11:11

درصدد کمک به افزایش ماندگاری پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی استان های جنوبی هستیم

نوشته شده توسط 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: درصدد کمک به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای افزایش ماندگاری پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی دریایی ( جزایر ) هستیم.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمدمهدی ناصحی در حاشیه بازدید از مرکز درمانی سلامت جزیره لارک ابراز کرد: شرایطی که در جزایر و مراکز دریایی درمانی وجود دارد به گونه‌ای است که ۱۰۰ درصد مورد حمایت دولت بوده و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و همچنین بیمه سلامت به عنوان متولیان و مجریان خدماتی فراتر از شاخص‌های کشوری در حال حاضر در این مراکز می‌دهند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: اینجا ممکن است دسترسی مردم به مراکز شهری و مرکز استان کمی سخت باشد و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امکاناتی در این مرکز قرار داده که کار مناسبی است و پزشک به طور کامل در یک ماه در این مراکز حضور دارد.

دکتر ناصحی گفت: خدمات دارویی و خدمات دیگر به خوبی در اینجا ارایه می‌شود و مادران باردار و فرزندان‌شان تحت رصد بهداشتی و درمانی قرار دارند.

وی افزود: فعالیت های خوبی ارائه می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: جزایر هرمزگان و نقاطی که از نظر شاخص های جمعیت ممکن است منابع کمی به آن‌ها اختصاص داده شده باشد را اصلاح کنیم.

دکتر ناصحی خاطرنشان کرد: امید می‌رود این اصلاح بتواند تمام مشکلاتی که برای ماندگاری پزشک و کادر درمان و تامین اعتبارها نیاز است را برطرف کند.