01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 01 تیر 1401 ساعت 21:08

تعامل بیمه سلامت با وزارت بهداشت در بیمه نمودن بیش از ۵ میلیون نفر به صورت رایگان

نوشته شده توسط 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، از تعامل بیمه سلامت با وزارت بهداشت در بیمه نمودن بیش از ۵ میلیون نفر به صورت رایگان قدردانی کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت؛ حسن ملکی زاده گفت: حوزه سلامت در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در همین راستا با توجه به موقعیت جغرافیایی و منابع موجود در استان، به این حوزه باید توجه بیشتری شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، ضمن تاکید بر برگزاری نشست های مشورتی بیان داشت: وظیفه اصلی و مهم ما ارائه خدمات با کیفیت به مردم است و باید با استفاده از فراهم نمودن امکانات خدمات را بهتر به مردم استان ارائه نمائیم.
ملکی زاده گفت: همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل بیمه سلامت نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه های فی مابین داشته و امیدواریم بتوانیم با حفظ و ارتقاء این ارتباطات بیش از پیش در افزایش میزان رضایتمندی طرفین و بیمه شدگان گام برداریم.
وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به روستائیان و اجرای طرح پزشک خانواده بسیار موفق عمل نموده است.
ملکی زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت در استان بیشترین تعامل را با اداره کل بیمه سلامت دارد که این تعاملات و همکاری ها نسبت به گذشته باید بیشتر شود تا با تلاش بیشتر در ارائه خدمت به مردم گام برداریم.
وی افزود: از اقدامات شایسته ای که در دولت سیزدهم با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت به ثمر رسید و مورد تقدیر رئیس جمهور قرارگرفت، پوشش رایگان بیمه ای بدون مراجعه فرد بود، که مطلع هستم بالغ بر 5/5 میلیون نفر بصورت رایگان به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت افزوده شده که جای تقدیر ویژه دارد.