30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 08 بهمن 1400 ساعت 07:57

اسامی برندگان قرعه‌کشی روز زن و تکریم مقام مادر در بیمه رازی مشخص شد

نوشته شده توسط 
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه رازی ؛ در حاشیه برگزاری سی و یکمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی به مناسبت روز مادر و روز زن قرعه کشی بین بیمه گذاران خانم که در سال جاری از شرکت بیمه رازی بیمه نامه خریداری کرده‌اند و نمایندگان خانم این شرکت قرعه کشی صورت گرفت و به ۲۰ نفر به قید قرعه کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.
از برندگان بیمه گذار خانم می‌توان به نام خانم مرسانا شیخ از تهران، پریماه افضلی راد از تهران، فریبا ثقفی از مازندران، لطیفه سلطانقلی از کرمانشاه، منصوره تقی‌پور از تهران، فائزه محمد صالحی از تهران، معصومه ترحیب از آذربایجان شرقی، آلیه کشمیر از سمنان، هاشمیه بیگم قاهری از هرمزگان و فاطمه جعفری اشاره کرد.
همچنین نمایندگانی همچون مریم ثابت اقلیدی از مازندران، شهین عزیزی از خرمدره، فهیمه پاکروی از تبریز، هانیه مجرب علمداری از سلماس، مرضیه مطهری‌پور از بوشهر، فائزه ابراهیمی از فسا، سحر شهبازی از خرمشهر، سودا جلیلی از میاندوآب، ستاره حسین‌پور از مشهد و نسیم غنائی از مشهد به قید قرعه به عنوان برنده معرفی شده‌اند.
در انتهای رویداد سی و یکم سه‌شنبه‌های پاسخگویی سید سلمان ثاراللهی نماینده شعبه رشت بیمه رازی به عنوان دومین برنده چالش طوفان اینستاگرامی معرفی شد.