10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 09 آذر 1400 ساعت 23:17

درآمدهای بیمه ای بیمه تعاون افت کرد!

نوشته شده توسط 

صورت های مالی میان دوره ای بیمه تعاون در حالی منتشر شده است که درآمدهای بیمه ای این شرکت با کاهش روبه رو و خسارت و مزایای پرداختی خالص آن در مقایسه با ۶ ماه گذشته آن افت کرده است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون ؛ با انتشار صورت های مالی میان دوره ای بیمه تعاون در سامانه کدال مشخص شد که درآمدهای بیمه ای این شرکت در دوره منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، چهار هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال بوده است که این رقم در دوره مالی منتهی به تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ به ۳ هزارو ۲۹۷ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال رسیده است.

طبق گزارش منتشر شده از سامانه کدال، هزینه های بیمه ای این شرکت بیمه در دوره مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، هزار ۱۴۹ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال بوده است که این رقم در دوره منتهی به تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ به  ۷۳۴ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال رسیده است که کاهش قابل توجه ای را نشان می دهد.

همچنین سود (زیان) خالص شرکت بیمه تعاون در دوره منتهی به تاریخ ۹۹.۱۲.۳۰، ۵۵۵ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال بوده است که این رقم در دوره مالی مالی منتهی به تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، به ۳۲۹ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال رسیده است.

علاوه بر این صورت های مالی منتشر شده سامانه کدال همچنان بیانگر این است که درآمد حق بیمه ناخالص بیمه تعاون در دوره منتهی به سال ۳۰.۱۲. ۹۹، ۵ هزار ۱۴۷ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال بوده است که این رقم پس از ۶ ماه به ۳ هزار و ۷۰۳ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال رسیده است.

همچنین خسارت و مزایای پرداختی خالص این شرکت بیمه ای در سامانه کدال نشان می دهد که که در دوره منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰،   ۳ هزار و ۸۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال بوده است که این رقم در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، به ۱ هزار و ۸۰۵ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال رسیده است.

گفتنی است این شرکت با هدف شفافیت بیشتر و کسب رتبه اعتباری مطلوب تر، از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰، به عنوان دویست و شصت و هشتمین نماد معاملاتی و صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران حضور دارد.