06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 08 مهر 1400 ساعت 17:44

تمدید بیمه تکمیلی خبرنگاران همدان بدون افزایش هزینه

نوشته شده توسط 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: اصحاب رسانه تنها دو روز دیگر برای برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی درمان فرصت دارند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ؛ احمدرضا احسانی اظهار داشت: به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از یکم مهر 1400 تا 31 شهریور 1401 انجام می‌دهد.

وی گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله(بدون تمدید) از 31 شهریور آغاز شده و تا 9 مهر ادامه می‌یابد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به ‌نشانی www.honarcredit.ir ثبت نام کنند.

احسانی افزود: با توجه به افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی از طرف شرکت‌های بیمه گر نسبت به سال گذشته، صندوق اعتباری هنر حداکثر تلاش خود را به کار گرفته تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه را برای اعضاء صندوق هنر درنظر گیرد.

وی اعلام کرد: به همین دلیل مصوب شده تا نسبت به سال گذشته، هیچ افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد 1400-1401 اعمال نشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد همدان با اشاره به ارائه 3 طرح امید، آرامش و رفاه در خدمات بیمه تکمیلی درمان بیان کرد: مانند سال‌های گذشته مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید 130، طرح آرامش 500 و طرح رفاه یک میلیون و 100 هزار تومان است.

احسانی گفت: متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را هم در همان طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: سرپرستان خانوار(بیمه شده اصلی) می‌توانند با پرداخت 95 هزار تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث هم برخوردار شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می‌شود.

احسانی مطرح کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی شده و بقیه هزینه به وسیله صندوق، تأمین و پرداخت می‌شود.