06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 27 اسفند 1399 ساعت 15:57

تعامل با بیمه سلامت در افزایش بهره وری

نوشته شده توسط 

رئیس سازمان مدیریت صنعتی و معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت، نسبت به تعامل با بیمه سلامت در افزایش بهره وری تاکید کرد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، ابوالفضل کیانی رئیس سازمان مدیریت صنعتی و معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت در دومین اجلاس سراسری مجازی مدیران سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سال گذشته سالی پر تلاطم برای بخش سلامت کشور بود و شیوع بیماری کرونا خسارت ها و تاثیرات منفی بسیاری را بر سرمایه های انسانی داشت، به طوری که بخشی از نیروی انسانی با ارزش در حوزه سلامت از دست رفت.
وی با بیان اینکه بخش سلامت در سال ۹۹ با روحیه جهادی و با توجه به تجارب، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد افزود: خوشبختانه نوآوری‌های متعددی در بخش سلامت ایجاد شده و موضوع مسئولیت اجتماعی خیلی رونق گرفت.
رئیس سازمان مدیریت صنعتی و معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سال ۹۹ سال جهش تولید بود اظهار داشت: در جهش تولید یا باید منابع جدیدی ایجاد شود که مستلزم صرف وقت و منابع بسیار بوده یا باید از منابع موجود به نحو صحیح استفاده کنیم که در این خصوص مقوله بهره‌وری بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد.
کیانی با بیان اینکه در بخش بهره‌وری مهمترین موضوع فرهنگ است تاکید کرد: فرهنگ آموختنی است و در سازمان مدیریت صنعتی از دهه ۷۰ موسسه مطالعات بهره وری ایجاد شده است، ضمن اینکه در این موسسه استقرار چرخه بهره وری و پژوهش مورد توجه قرار دارد، خوشبختانه آموزش های این موسسه بسیار کاربردی بوده و ما تعاملات بین‌المللی قابل قبولی با کشورهای مختلف در دنیا داریم.
وی با اشاره به اینکه در بهره‌وری باید به سمت هوشمند سازی حرکت کرده و از راه های جدید استفاده کنیم افزود: موضوع تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی بیمه سلامت به عنوان یکی از اهداف در تعامل با ذی نفعان و شرکا مورد توجه است و ما تلاش می کنیم با دانش سازمان بیمه سلامت و حضور تیم کارشناسی بر اجرای مقوله بهره وری، خدمات موثری به بیمه شدگان ارائه شود.