تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:15
کد خبر : 8436
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقدیر نایب رئیس مجلس از مدیرعامل مس بسته هستند

تقدیر نایب رئیس مجلس از مدیرعامل مس

تقدیر نایب رئیس مجلس از مدیرعامل مس

تقدیر نایب رئیس مجلس از مدیرعامل مس

0201qنایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وحدت و انسجام مسئولان ملی و استانی و نمایندگان منطقه در مجلس برای تحقق طرح توسعه مجتمع مس سونگون گفت: از دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس که در حوزه توسعه سونگون نگاه مناسب و همکاری خوبی دارند قدردانی می‌کنم.

_x000D_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.