تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:14
کد خبر : 7643
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صدری: شرکت مخابرات بر اساس شاخص‌های یک بنگاه اقتصادی اداره می‌شود بسته هستند

صدری: شرکت مخابرات بر اساس شاخص‌های یک بنگاه اقتصادی اداره می‌شود

صدری: شرکت مخابرات بر اساس شاخص‌های یک بنگاه اقتصادی اداره می‌شود

صدری: شرکت مخابرات بر اساس شاخص‌های یک بنگاه اقتصادی اداره می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی ست و تمام فعالیت های آن بر اساس شاخص های اقتصادی و سودآور اداره می شود.

_x000D_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.