مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:«کیش اینوکس» به مجمع اقتصادی غرب آسیا تبدیل شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:«کیش اینوکس» به مجمع اقتصادی غرب آسیا تبدیل شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در تلاشیم رویداد بین المللی «کیشاینوکس» در دهه دوم فعالیت خود به مجمع اقتصادی غرب آسیا تبدیل شود.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از ایرنا ؛، «رحیم سرهنگی» روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «کیش اینوکس» اظهار کرد: تمامی شرایط برای تبدیل این رویداد بین المللی به مجمع اقتصادی غرب
_x000D_
آسیا فراهم است که امیدواریم به زودی شاهد تحقق آن باشیم.
_x000D_
وی با بیان اینکه «کیش اینوکس» به بلوغ نسبی رسیده است، افزود: حضور همزمان بانکها، بیمهها، بازارهای سرمایه در کنار مناطقآزاد و ویژه اقتصادی در این رویداد مهم اقتصادی
_x000D_
میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.
_x000D_
«سرهنگی» ادامه داد: باید از ظرفیت نمایشگاه بین المللی «کیش اینوکس» برای تعریف محصولات خدمات مالی جدید وبهره مندی از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی در نقش آفرینی در
_x000D_
توسعه نهایت بهرهبرداری به عمل آید.
_x000D_
«کیش اینوکس» نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی است که در آن فرصتهای سرمایه گذاری کشور معرفی میشود.
_x000D_
این نمایشگاه از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در کیش برگزار میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0