متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده باید حتما در سایت ستاد نوسازی ناوگان ثبتنام کنند
متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده باید حتما در سایت ستاد نوسازی ناوگان ثبتنام کنند
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: هرگونه ثبتنام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده تنها باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از ایدرو نیوز، مهران سالاریه با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبتنام به عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.
_x000D_
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تصریح کرد: برندگان قرعهکشی در طرحهای جایگزینی شرکتهای خودروسازی داخلی نیز میتوانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.وی با تاکید بر این که ثبتنام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، خاطرنشان کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد ، ثبتنامی برای خودروهای فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.
_x000D_
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، خاطرنشان کرد: پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبتنام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی میشود. وی تصریح کرد: شهروندان میتوانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.
_x000D_
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0