روش تحویل سکه به دارندگان اوراق سلف بانک مرکزی
روش تحویل سکه به دارندگان اوراق سلف بانک مرکزی
روش تحویل سکه به دارندگان اوراق سلف بانک مرکزی اعلام شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دارندگان اوراق سلف بانک مرکزی از تاریخ ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ، می توانند بعد از دریافت پیامک در فاصله زمانی اعلام شده به شعبه مندرج در پیامک جهت تحویل سکه مراجعه نمایند.
_x000D_
مشتریان گرامی توجه داشته باشند تحویل سکه بر اساس شعب اطلاع رسانی شده در پیامک تحویل داده خواهد شد.
_x000D_
گفتنی است در صورت عدم مراجعه دارندگان اوراق در سررسید به منظور دریافت فیزیکی سکه تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه از تاریخ اول خرداد به ازای هر روز تقویمی عدم مراجعه مالک سکه (حداکثر تا ۶۰ روز تقویمی پس از ۳۱/۰۲/۱۴۰۲) مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر سکه توسط بانک ملی ایران از مالک اوراق اخذ و به حساب بانک مرکزی واریز خواهد شد.
_x000D_
در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر ۶۰ روزه، بازخرید سکه به آخرین نرخ معاملاتی اوراق مذکور به کسر دیون مربوط (مبلغ ۶۰ میلیون ریال) انجام و الباقی به حساب دارندگان واریز خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0