تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:50
کد خبر : 31986
چاپ خبر دیدگاهها برای فعالسازی خدمت«برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز/خودگردان» برای همه کاربران دی نت بسته هستند
فعالسازی خدمت«برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز/خودگردان» برای همه کاربران دی نت
فعالسازی خدمت«برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز/خودگردان» برای همه کاربران دی نت
خدمت «برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه های خودپرداز/خودگردان» برای همه کاربران سامانه دی نت (اینترنت بانک دی) به صورت پیشفرض فعال شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابطعمومی بانک دی، مشتریان حقیقی بانک دی برای حسابهای انفرادی و مشترک با استفاده از این خدمت میتوانند ضمن صدور مجوز از طریق سامانه دی نت، امکان برداشت وجه از سپرده خود را بدون استفاده از کارت و از طریق تمامی دستگاههای خودپرداز/خودگردان بانک دی برای خود یا اشخاص حقیقی دیگر فراهم کنند. گفتنی است، خدمت «برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز/خودگردان» این امکان را در هر شبانهروز حداکثر چهار مرتبه و در هر مرتبه تا سقف پانصد هزار ریال برای دارنده حساب فراهم میکند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0