ورود کشتی ۶۵ هزار تنی ذرت به بندر چابهار
ورود کشتی ۶۵ هزار تنی ذرت به بندر چابهار
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود کشتی ۶۵ هزار تنی ذرت به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ،قاسم عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: عملیات تخلیه این کشتی بلافاصله پس از پهلوگیری آغاز میشود.وی افزود:محموله تخلیه شده ذرت پس از انتقال به انبار به مقاصد مصرف انتقال می گردد و نقش مهمی در تنظیم بازار خواهد داشت. مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با زیرساختهای ایجاد شده و برخورداری از تجهیزات استراتژیک، پهلودهی و تخلیه و بارگیری انواع کشتی و کالا در کوتاهترین زمان و بهترین کیفیت فراهم است اضافه کرد: از ابتدای سال جاری عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر اقیانوسی نسبت به مدت مشابه ۲۹ درصد رشد داشته است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0