تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:44
کد خبر : 29451
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازدید مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از مبین انرژی خلیج فارس بسته هستند

بازدید مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از مبین انرژی خلیج فارس

بازدید مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از مبین انرژی خلیج فارس

بازدید مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از مبین انرژی خلیج فارس

سجاد انجم شعاع، مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست، در سفری یک‌روزه به منطقه پارس جنوبی از شرکت مبین انرژی خلیج فارس، بازدید کرد.

_x000D_

 

_x000D_

یه گزارش بورس وبانک،وبه نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس ؛در این بازدید که معاونین محیط زیست و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز حضور داشتند، بر نقش شرکت مبین انرژی در اقدامات محیط زیستی تاکید شد.

_x000D_

 

_x000D_

دکتر انجم شعاع، صندوق ملی محیط زیست را صندوقی نوپا نامید که قابلیت مشارکت در حوزه‌های مرتبط با صنعت را داراست و این نشست می‌تواند گشایشی برای اقدامات مشترک باشد.

_x000D_

 

_x000D_

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر هم در این جلسه ضمن تشکر از همکاری و همیاری مبین انرژی خلیج فارس، بهره‌برداری از واحد RO را اقدامی بی‌نظیر در کشور عنوان کرد.

_x000D_

 

_x000D_

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.