کاهش ۹۰ درصدی حوادث در شرکت فولاد خوزستان/حفظ سلامت و ایمنی کارکنان اولویت ماست
کاهش ۹۰ درصدی حوادث در شرکت فولاد خوزستان/حفظ سلامت و ایمنی کارکنان اولویت ماست
امین ابراهیمی مدیرعامل، فعالیتهای مجموعه فولاد خوزستان را بر پایه ایمنی و حفظ سلامت کارکنان با بکارگیری دستورالعملهای ایمنی برشمرد.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان؛ وی با اشاره به کاهش ۹۰ درصدی حوادث شدید در شرکت فولاد خوزستان بر سلامت و ایمنی کارکنان شرکت تاکید کرد و آن را سرلوحه کار و مدیریت شرکت دانست.
_x000D_
_x000D_
ابراهیمی با تاکید بر اینکه سلامت کارکنان بر تولید، فروش و سودآوری اولویت دارد، افزود: علیرغم اینکه در شرکت فولاد خوزستان سختگیریها و تاکید بر رعایت اصول ایمنی باعث افزایش هزینهها و طولانی شدن پروژهها میشود، اما این جدیت در ایمنی را پذیرفتهایم و هزینه آن را هم میپردازیم تا ارزش و پاداش ارزشمندتر یعنی سلامت و نشاط کارکنان را به دست آوریم.
_x000D_
_x000D_
وی از کاهش ۶۷ درصدی حوادث سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و افزود: حدود ۹۰ درصد حوادث شدید و خیلی شدید شرکت فولاد خوزستان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. کاهش حوادث شدید در حوزه پیمانکاران نیز ۸۰ درصد بوده که نشان از اثرگذاری فرهنگ ایمنی و سلامت در تمامی بخش های فولاد خوزستان دارد.
_x000D_
_x000D_
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان گفت: با تلاش مدیران ارشد و میانی شرکت و نظارت دقیق و اجرای دستورالعمل های ایمنی از سوی مدیریت ایمنی شرکت فولاد خوزستان، در سال جاری صرفا شاهد یک حادثه شدید بودهایم، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته، این حوادث چهار مورد بود.
_x000D_
_x000D_
گفتنی است، ضریب تکرار حادثه که بیانگر تعداد حوادثی است که منجر به از دست رفتن زمان کاری در تعداد معین ساعت کاری در محدوده زمان خاص میشود در شرکت فولاد خوزستان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به ۰/۷۵ درصد رسید، در حالی که در سال گذشته ۲/۷۶ درصد بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0