ایران، با تولید «شیرخشک اسکیم پایه نوزاد» پگاه، خودکفا شد
ایران، با تولید «شیرخشک اسکیم پایه نوزاد» پگاه، خودکفا شد
با تلاش و تولید دانش بنیان شرکت صنایع شیر ایران، تولید شیرخشک اسکیم پایه نوزاد در پگاه شهرکرد بومیسازی و ایران به مرز خودکفایی و بی نیازی از واردات رسید.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران؛ حمید خدایی مدیرعامل پگاه شهرکرد در بازدید فرامرز خدائیان چگنی مدیرکل امور فرآوردههای غذایی و آشامیدنی و سمیرا صباح سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآوردههای غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اعلام این مطلب افزود: با تولید این محصول مخصوص اطفال، واردات آن به کشور کاهش یافته و میتوان واردات این حوزه و ارزبری آن را متوقف کرد.
_x000D_
وی با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت در حوزه صادرات، بر ظرفیت تولید محصولات جدید تاکید کرد.
_x000D_
خدایی با تقدیر از نگاه مثبت این شرکت به بازرسیها و ممیزی های خارجی بالاخص سازمان غذا و دارو، افزود: حضور ممیزان و بازرسان سازمان غذا و دارو میتواند باعث دیده شدن ایرادات و برطرف شدن عدم انطباقها شود.
_x000D_
در این بازدید که با هدف نظارت و ارزیابی کیفی شرکتهای تولیدی صورت گرفت، مشکلات و موانع تولیدی این شرکت نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
_x000D_
مدیرکل امور فرآوردههای غذایی و آشامیدنی نیز قول مساعدت لازم در خصوص بومیسازی محصولات و جلوگیری از خروج ارز را داد.
_x000D_
گفتنی است، در این رویداد رئیس اداره بستهبندی فرآوردههای غذایی و آشامیدنی، معاونت سازمان غذا و دارو شهرکرد و جمعی از کارشناسان غذا و دارو استان نیز حضور داشتند و از سالنهای تولید شیرخشک نوزاد، غذای کودک، آزمایشگاههای دریافت شیر و آزمایشگاه تولید محصول و انبارهای پگاه شهرکرد نیز بازدید شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0