کسب جایزه ملی مسوولیت اجتماعی توسط بانک مسکن
_fvwo.jpg)
کسب جایزه ملی مسوولیت اجتماعی توسط بانک مسکن
بانک مسکن در مراسم اعطای چهارمین جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی، به عنوان تنها مجموعه در نظام بانکی کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ؛ مجموعه بانک مسکن در مراسم چهارمین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.
_x000D_
در این مراسم که در محل مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت به نمایندگی از دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن به واسطه عملکرد این مجموعه در حوزه مسوولیت اجتماعی، مشتریمداری و تأمین مالی مسوولانه لوح تقدیر دریافت کرد.
_x000D_
در متن این تقدیرنامه آمده است:
براساس ارزیابیهای انجام شده در فرایند چهارمین جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی، بانک مسکن پس از بررسی کمیته داوران و براساس شاخصهای استاندارد بینالمللی و بومی، امتیاز شایستگی لازم را برای دریافت جایزه نقره در حوزه کارکنان کسب نموده است.
_x000D_
گفتنی است، بانک مسکن در سالهای اخیر فعالیتهای گستردهای در حوزههای مختلف مسوولیت اجتماعی از ساخت مدرسه و مراکز درمانی در مناطق محروم و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گرفته تا فعالیتهای محیط زیستی و امور خیرخواهانه در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
_x000D_
_x000D_
_fvwo.jpg)
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0