تغییر مدیریتی در توسعه صنایع بهشهر
تغییر مدیریتی در توسعه صنایع بهشهر
سرپرست و اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی شدند.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی ؛ طی حکمی از سوی دکتر بابک سعیدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر منصوب شدند.
_x000D_
بدین ترتیب آقایان داوود حمزه، معاون سابق سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی و محمد شهسواری، عضو سابق هیات مدیره شرکت پاکسان و نایب رییس سابق هیات مدیره شرکت مخابرات به جای آقایان مجید محسنی مجد و علی ملکی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی شدند.
_x000D_
علی محمد حلمی، مدیرکل سابق همکاریهای علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز از سوی صندوق بازنشستگی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت معرفی و جایگزین سید جواد موسوی شد.
_x000D_
همچنین بر اساس تصمیم هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، آقای دکتر حسین معینزاد به عنوان سرپرست شرکت معرفی شد.
_x000D_
معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر، مشاور مدیران عامل بانک های ملت و رفاه کارگران، رئیس و نایب رئیس هیات مدیره شرکت دادهپردازی ایران، عضو هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک، مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد و سرپرست اداره کل فنی و مهندسی قوه قضاییه سوابق دکتر معین زاد محسوب میشود.
_x000D_
پیش از این مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0