تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:36
کد خبر : 25001
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تغییر مدیریتی در توسعه صنایع بهشهر بسته هستند

تغییر مدیریتی در توسعه صنایع بهشهر

تغییر مدیریتی در توسعه صنایع بهشهر

تغییر مدیریتی در توسعه صنایع بهشهر

سرپرست و اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی شدند.

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی ؛ طی حکمی از سوی دکتر بابک سعیدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر منصوب شدند.

_x000D_

بدین ترتیب آقایان داوود حمزه، معاون سابق سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و محمد شهسواری، عضو سابق هیات مدیره شرکت پاکسان و نایب رییس سابق هیات مدیره شرکت مخابرات به جای آقایان مجید محسنی مجد و علی ملکی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی شدند.

_x000D_

علی محمد حلمی، مدیرکل سابق همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز از سوی صندوق بازنشستگی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت معرفی و جایگزین سید جواد موسوی شد.

_x000D_

 همچنین بر اساس تصمیم هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، آقای دکتر حسین معین‌زاد به عنوان سرپرست شرکت معرفی شد.

_x000D_

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر، مشاور مدیران عامل بانک های ملت و رفاه کارگران، رئیس و نایب رئیس هیات مدیره شرکت داده‌پردازی ایران، عضو هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک، مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد و سرپرست اداره کل فنی و مهندسی قوه قضاییه سوابق دکتر معین زاد محسوب می‌شود.

_x000D_

پیش از این مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.