مدیرعامل شرکت بورس تهران خبر داد: واگذاری نظارتها به تالارهای منطقه ای

مدیرعامل شرکت بورس تهران خبر داد: واگذاری نظارتها به تالارهای منطقه ای
علی صحرایی در حاشیه اینوکس ۲۰۱۸ گفت: تالارهای منطقهای در گذشته متعلق به سازمان کارگزارن و در حال حاضر متعلق به شرکت بورس تهران هستند که همه خدمات بازار سرمایه را ارایه میدهند. نقشی که این تالارها در فرهنگ سازی دارند مورد توجه است چراکه بر اساس سطح نیازمندی مراجعین، برنامههای منظم آموزشی با حضور اساتید دانشگاهی داشته و روند آن اعلام می شود.
به گزارش بورس و بانک به نقل از سنا، وی از برنامه بورس تهران برای محول کردن بخشی از نظارت به تالارهای منطقهای در حوزه بازار سرمایه خبر داد و افزود: بنگاههای حاضر در مناطق بحث آموزش ناشران یا معرفی امتیازات بازار سرمایه و حضور شرکتها را بر عهده دارند که همکاران مناطق با تدابیر اندیشیده شده آنها را اعلام میکنند اما نقش اصلی اطمینان بخشی به مردم است تا در هنگام مراجعه اولیه مکانی فیزیکی برای پاسخگویی وجود داشته باشد تا سبب ایجاد اطمینان و ابزار توسعه بازار شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0