وزیر نفت: ساخت «پارک پتروشیمی»ها رونق میگیرد/ توسعه پائیندستی متولی ندارد
وزیر نفت: ساخت «پارک پتروشیمی»ها رونق میگیرد/ توسعه پائیندستی متولی ندارد
وزیر نفت با تاکید بر اینکه توسعه پائیندستی پتروشیمی متولی ندارد از برنامه ساخت شهرکهای شیمیایی و پارک پتروشیمیها خبر داد و اعلام کرد: سرمایه گذاران با حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار میتوانند پارک پتروشیمی با نرخ بازگشت سرمایه ۳۵ تا ۴۰ درصدی بسازند.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک ؛ در شرایط فعلی هلدینگ «پترول» تنها متولی ساخت شیمی شهرها و پارک پتروشیمیها در ایران بوده که هم اکنون حدود ۹ طرح تکمیل کننده صنایع میاندستی و پائیندستی در دست اجرا دارد و بهزودی کلنگ ساخت اولین پارک پتروشیمی را زمین میزند.
_x000D_
پیش بینی میشود با توجه به استراتژی توسعه شیمی شهرها و پارک پتروشیمیها در دولت جدید برخی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی کمتر چوب لای چرخ این برنامه توسعهای بگذارند.
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0