پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس در پی موفقیت ورزشکارِ مسی در رقابتهای پارالمپیکی توکیو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس در پی موفقیت ورزشکارِ مسی در رقابتهای پارالمپیکی توکیو
دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی کسب مدال نقره توسط منصور پورمیرزایی ورزشکار باشگاه مس رفسنجان در رقابت های پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۱ پیام تبریکی صادر کرد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران ؛ متن پیام به شرح زیر است:
_x000D_
بسمه تعالی
_x000D_
«کسب مدال نقره مسابقات پارالمپیک توکیو از سوی منصور پورمیرزایی قهرمان و پهلوان شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، موجب شادی و غرور مردم عزیز شهرستان رفسنجان و سختکوشان صنعت مس شد.
بدون شک، این افتخار ورزشی بی نظیر و به یادماندنی در تاریخ این خطه ثبت خواهد شد و فصل جدیدی برای درخشش جوانان پر انگیزه و بانشاط رفسنجان و استان کرمان در عرصه رقابتهای بین المللی ورزش باز خواهد کرد.
خرسندیم که به یمن بسترسازیهای صورت گرفته از سوی صنعت بزرگ مس ایران در ورزش و فرهنگ استان کرمان و آذربایجان شرقی ورزشکاران این دو خطه نام ایران و ایرانیان را در جای جای جهان با افتخار زنده نگه میدارند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر بام ورزش دنیا به اهتزار در می آورند.
_x000D_
اینجانب کسب این مدال ارزشمند و غرورآفرین را به جناب آقای پور میرزایی و خانواده محترمشان و مردم عزیز شهرستان رفسنجان و خانواده بزرگ و پرافتخار و زحمتکش صنعت مس تبریک میگویم و از خداوند بزرگ تداوم موفقیتهای ایشان و دیگر ورزشکاران صنعت مس را در عرصههای ملی و بینالمللی خواستارم.»
_x000D_
اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0