پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی درگذشت مهندس «سیدحسین احمدی سلیمانی»
پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی درگذشت مهندس «سیدحسین احمدی سلیمانی»
دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در پیامی درگذشت مهندس «سیدحسین احمدی سلیمانی» را تسلیت گفت.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس متن پیام به شرح زیر می باشد :
_x000D_
_x000D_
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت نابهنگام جناب آقای مهندس «سید حسین احمدی سلیمانی»؛ رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی خراسان رضوی، عضو هیأت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، رییس سابق سازمان صمت استان خراسان رضوی و مدیرعامل اسبق فولاد خراسان که از مدیران پرتلاش، دلسوز، مردمدار و اخلاق مدار در عرصه صنعت و معدن کشور بود موجب تألم و تأثر عمیق گردید.
_x000D_
اینجانب درگذشت این مدیر با اخلاق که طی عمر پربار خویش منشأ برکات زیادی در حوزه معدن صنایع معدنی کشور عزیزمان ایران بود را خدمت خانواده گرامیشان و جامعه معدنی کشور تسلیت میگویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت الهی و همنشینی با جدش رسولالله و برای بازماندگان سلامتی و صبر را مسئلت دارم.
_x000D_
اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0