شرکت ملی پست، دستگاه برگزیده تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک شد
شرکت ملی پست، دستگاه برگزیده تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک شد
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات و رئیس مرکز ملی فضای مجازی از شرکت ملی پست برای قرار گرفتن این شرکت در میان سه دستگاه برتر “تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک” تقدیر کردند.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، بر اساس ارزیابی کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی در میان ۱۵۸ دستگاه اجرایی، شرکت ملی پست جزو سه دستگاه برتر تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک قرار گرفت.
_x000D_
_x000D_
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی، با ابلاغ پیام تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با امضای مشترک سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به رمضانعلی سبحانی فر ، با بیان این که بار اصلی توسعه دولت الکترونیک بر عهده چند دستگاه پایه قرار گرفته است، گفت: “شرکت ملی پست نقش مهمی در مکان محور کردن تمامی خدمات دولتی دارد.”
_x000D_
رضا باقری اصل با اشاره به خدمات متنوع پست در دولت الکترونیکی افزود: ” کاهش مراجعات شهروندان به دستگاه های اجرایی و پیشگیری از جعل و فساد اداری از جمله نتایج ارائه این خدمات بوده است.”
_x000D_
_x000D_
کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی بهمنظور راهبری و نظارت بر پیادهسازی چارچوب تعاملپذیری دولت الکترونیکی در دستگاههای اجرایی و تلاش در تامین محیط تعامل پذیری سازمانی با رویکرد ارائه یکپارچه خدمات الکترونیکی، توسط شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است.
_x000D_
_x000D_
گفتنی است پیش از این، شرکت ملی پست به عنوان یکی از ده سازمان موفق در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمانها در بخش اولویت سیاستی دولت یکپارچه معرفی شده بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0