تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:27
کد خبر : 18453
چاپ خبر دیدگاهها برای اتصال سامانه سیب و سایر سامانههای سطح یک به نسخه نویسی الکترونیک؛ بزودی بسته هستند
اتصال سامانه سیب و سایر سامانههای سطح یک به نسخه نویسی الکترونیک؛ بزودی

اتصال سامانه سیب و سایر سامانههای سطح یک به نسخه نویسی الکترونیک؛ بزودی
معاون بهداشت وزارت بهداشت از اتصال سامانه سیب و سایر سامانههای سطح یک به نسخه نویسی الکترونیک خبر داد و گفت: لازم است هر چه سریعتر این ارتباط برقرار شود به نحوی که ما در وزارت بهداشت قطعا هر آنچه که نیاز باشد ابلاغ خواهیم کرد تا سایر سامانه ها نیز به این طرح بپیوندند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0