10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 15 دی 1398 ساعت 09:15

دلنوشته دکتر محمدرضا سعیدی در فراق سردار سلیمانی

نوشته شده توسط 

7018روز جمعه بدترین خبرممکن را شنیدیم. حاج قاسم سلیمانی، یادگارکم نظیرومحبوب هشت سال دفاع مقدس هم هدف قرارگرفت وبه پیرومرادش وهمچنین یاران شهیدش پیوست!

باورش سخت وثقیل بودهمه شدیم اشک، ماتم وحسرت برای این سرمایه عظیم اجتماعی وملی! به یاد این زمزمه معروف خودش افتادم: یاران همه رفتند افسوس که جا مانده منم…پیر ره آمد وطریق رفتن اموخت…آنکه نارفته وجا مانده منم! عاشق بود ومصداق عینی شهدای زنده، با روحی آرام هرچند نهادی بی قرار که در قامت افتخارملی با مدیریت دل، قلبها را سرداری میکرد، وجودش آرامش خاطر برای ایران ومنطقه. نشانه قابل اتکا برای مردمش، بواسطه ارتفاعی که گرفته بود افتخارسربازی وطن را ازآن خود کرده بود ومحبوب قلبها که مرزهای جغرافیایی را هم درنوردیده بود. محبوبیت فرامرزی او خار چشم بدخواهان این مرزوبوم بود. دشمنانش با شلیک به او دریایی از نفرت را درمیان مردم برای خود آفریدند.
بدون تردید حاج قاسم قصه پرافتخاروقابل رجوع برای فرزندانمان ونسلهای آتی این مرزوبوم خواهد بود وشهادتش این اثربخشی را جاودانه ترکرد.ما نیزشهادتش را تبریک وتسلیت می گوئیم ویاد وخاطره اورا ارج می نهیم. از خداوند متعال محشور شدنش را با سالارشهیدان ابا عبدالله الحسین مسئلت میکنیم. اما آنچه برای ما درعرصه کارآفرینی مهم است باید با اراده ایی محکم واستوار تولید قدرتمندانه را راسخ ترپی بگیریم وجریان خلق ارزش وثروت را برای مردم خود رقم زنیم واین بزرگترین پاسداشت برای روح بلند وملکوتی حاج قاسم هاست.
ما در پتروشیمی جم همه با هم برهمان عهد خود باقی و قافله کار وتلاش و رونق تولید را مصمم ترادامه می دهیم. ان شاء الله.

شنبه چهاردهم دیماه نود وهشت
محمدرضا سعیدی مدیرعامل پتروشیمی جم