31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 05 شهریور 1399 ساعت 14:41

بررسی دغدغه‌های همکاران شرکت عملیات غیرصنعتی و ارائه گزارش عملکرد در حوزه منابع‌انسانی

نوشته شده توسط 

002309جلسه‌ای پیرامون بررسی مشکلات و دغدغه‌های همکاران و تشریح عملکرد شرکت عملیات غیرصنعتی در حوزه منابع‌‌انسانی و معیشت نیروها با حضور مدیرعامل این شرکت؛ تعدادی از کارکنان و اعضای هیات‌‌‌رئیسه این مجموعه در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط‌‌عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی؛ محسن آتش زمزم در ابتدای این نشست بخشی از اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش دغدغه‌های بدنه کارگری شرکت را مطرح کرد و گفت: از زمانی که کار خود را در شرکت عملیات غیرصنعتی آغاز کردیم؛ با وجود تمام محدودیت‌هایی که در این شرکت در مقایسه با شرکت‌های تولیدی وجود دارد؛ تلاش شد هر جایی که قانون اجازه می‌‌‌دهد؛ گامی در راستای رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی همکاران برداشته شود.
وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم به تمام وظایفی که قانون بر عهده ما گذاشته است؛ جامه عمل بپوشانیم و حقی از هیچکس ضایع نشود. به طبع این انتظار را هم داریم که همکاران ما در هر حوزه‌‌ای که به انجام وظیفه می‌‌پردازند؛ بهترین عملکرد خود را ارائه دهند؛ چراکه عملکرد خوب شرکت ما موجب رضایت مشتری خواهد شد و در نتیجه کسب‌وکارمان رونق بیشتری پیدا می‌کند.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین در این نشست از پیگیری اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل که دغدغه بخش عمده‌‌ای از نیروهای این شرکت است؛ خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌‌هایی که از اداره کار شهرستان و استان صورت گرفته؛ اجرای این طرح تحقق پیدا کند، اما هر زمان که طرح مصوب شود؛ همه تغییراتی که در حقوق نیروها ایجاد می‌شود، از ابتدای سال 99 لحاظ خواهد شد.
همچنین در این نشست که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر است به صورت دوره‌ای برگزار شود؛ رضایی رئیس امور اداری و جباری نماینده کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی نیز به بخشی از اقدامات صورت گرفته در راستای احقاق حقوق نیروها و پیگیری مطالبات آنها اشاره کردند و از دغدغه‌‌مندی مدیرعامل این شرکت در موضوع نیروی‌‌انسانی تقدیر کردند.