09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 10 اسفند 1398 ساعت 15:12

آخرین اقدامات بانک ملی در خصوص مقابله با ویروس کرونا از زبان دکترحسین‌زاده

نوشته شده توسط 

0141مدیرعامل بانک ملی ایران به صورت سرزده از بخش اورژانس، تریاژ پیش بیمارستانی و بیماری های حاد تنفسی بیمارستان بانک ملی ایران بازدید کرد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر حسین زاده در این بازدید ضمن تشکر از پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران، از خدمات بی شائبه و فداکارانه تمامی کارکنان شبکه بانکی کشور در دوران شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد و افزود: به منظور حفظ سلامتی کارکنان در برابر بیماری کرونا، اقدامات پیشگیرانه ای به صورت مستمر انجام می شود.

حسین زاده با اشاره به رایزنی خود با دکتر همتی رئیس کل و مهران محرمیان معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک مرکزی به منظور کاهش مراجعات مردم به شعب بانکها با افزایش سقف تراکنش های غیرحضوری موافقت کرد.

وی همچنین از ابلاغ دستورالعمل شورای هماهنگی بانک ها به تمامی ادارات امور شعب خبر داد و افزود: به منظور حفظ سلامتی همکاران و مشتریان مقرر گردید؛ باجه های عصر شعب در کل کشور لغو و در استان های درگیر بیماری کرونا بنا به نظر استانداری ها ساعات کار روزانه واحدها تقلیل یابد که این تصمیم شامل همه بخش های صف و ستاد می شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران از تماس تلفنی خود با استاندار قم در خصوص حمایت از کارکنان شبکه بانکی و همچنین روسای ادارات امور شعب گیلان و قم خبر داد و افزود: به روسای ادارات امور شعب تفویض اختیار نموده ام که در جهت حفظ سلامت کارکنان خود اقدامات مقتضی را انجام دهند.