10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 09 آذر 1398 ساعت 15:51

دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین با مدیر عامل شرکت کیا بسپار کاران

نوشته شده توسط 

4585مدیر استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در راستای حمایت از تولید و گسترش همکاری با تولید کنندگان داخلی با مدیرعامل شرکت کیا بسپار کاران دیدار کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این دیدار که در محل کارخانه مذکور واقع در شهرک صنعتی بهارستان برگزار شد پس از بازدید از خطوط تولید ابتدا مدیرعامل کارخانه کیا بسپار کاران، توضیحاتی در خصوص چگونگی فعالیت، فروش محصولات و تعامل با کارخانجات عرضه کننده مواد اولیه و همچنین چگونگی انجام عملیات بانکی و مالی کارخانه، ارائه کرد.
وی در ادامه از شرکت کیا بسپار به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بازی های فکری، اسباب بازی، بازی های سرگرمی، شمع های تزیینی و ... کشور نام بردند که عمده محصولات شرکت به سایر کشورهای منطقه صادر می شود.
در ادامه رئیسی مدیر منطقه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و لزوم حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی که علاوه بر نقش پررنگ در اشتغال، باعث ارزآوری برای کشور نیز می شوند، به این نکته اشاره کرد که بانک ایران زمین در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش سرعت رونق تولید در پی همکاری با شرکت ها و کارخانجاتی است که به دنبال توسعه و رونق تولید هستند.
وی افزود با توجه به شرایط فعلی کشور، بانک ایران زمین به عنوان یکی از حامیان بزرگ صنعت کشور این توانایی و پتانسیل را دارد که بتواند با استفاده از تجربه و دانش مدیران و پرسنل خود، به عنوان مشاور و ارائه دهنده انواع خدمات مالی از جمله افتتاح حسابهای حقیقی و حقوقی، صدور بن کارت های پرسنل، صدور ضمانتنامه، صدور گشایش اعتبار اسنادی داخلی و سایر خدمات بانکی در کنار مالکان و مدیران این شرکت همکاری دوجانبه را صورت دهد.

شریفی مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی از مدیران بانک ایران زمین به منظور حضور در محل کارخانه و بازدید از خطوط تولید از نحوه مشاوره و ارائه خدمات بانک ایران زمین استقبال کرد.

در انتها طرفین بر گسترش همکاری های فی مابین تاکید کردند.