09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 22 تیر 1399 ساعت 13:55

تسهیل معرفی وکیل برای مشتریان خارج از کشور بانک سامان

نوشته شده توسط 

بانک سامان باهدف جلب رضایت مشتریان ایرانی مقیم خارج از کشور، امکان معرفی وکیل برای دریافت خدمات بانکی را تسهیل کرد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از سامان رسانه، بر این اساس تمامی مشتریان ایرانی مقیم خارج از کشور برای استفاده از این امکان می‌توانند به وب‌سایت بانک سامان مراجعه و از قسمت دستیار بانکی و بخش وکالت‌نامه، یکی از دو نمونه فرم وکالت‌نامه را دانلود و پس از تکمیل به تائید یکی از نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان برسانند.
این دو وکالت‌نامه امکان افتتاح انواع حساب‌های بانکی با حق توکیل به غیر و برداشت برای وکیل و همچنین امکان افتتاح انواع حساب‌های بانکی با حق توکیل به غیر بدون حق برداشت را برای وکیل فراهم می‌کند.
گفتنی است، این نمونه وکالت‌نامه‌ها صرفاً برای استفاده مشتریان مقیم خارج از کشور است و مشتریان داخلی برای معرفی وکیل لازم است، وکالت‌نامه رسمی تنظیم‌شده در دفاتر اسناد رسمی ارائه کنند. همچنین اگر ازنظر موکل، مفاد وکالت‌نامه تنظیم‌شده اختیارات وکیل را پوشش ندهد، موکل می‌تواند از طریق تنظیم وکالت‌نامه رسمی در کنسولگری، سفارت‌خانه یا دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران، اختیارات دلخواه برای وکیل را تعیین کند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از مفاد این دو وکالت‌نامه می‌توانند به سایت بانک سامان، بخش خدمات غیرحضوری، زیر بخش استعلام‌ها و قسمت وکالت‌نامه مراجعه کنند.