07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 23 اسفند 1398 ساعت 13:49

صنایع کشور با افزایش تولیدات در اقلام بهداشتی، به کمک مقابله با کرونا آمده اند

نوشته شده توسط 

0406عضو کمیسیون بهداشت و عضو هیات رییسه فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با اقدامات به جا و شبانه روزی مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت امیدواری زیادی داریم که درزمینه جبران کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز گام های موثری برداریم.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از شاتا، رسول خضری در حاشیه نشست مشترک معاونین وزارت صمت و اعضای شورای تامین با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون در تامین ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کمبودهایی در کشور وجود داشت، اما هم اکنون با افزایش ظرفیت های تولید بسیارامیدوارهستیم که در زمینه تامین این اقلام بتوانیم موفق تر عمل کنیم.

خضری با تایید عملکرد بسیار مثبت مسوولان وزارت صمت به منظور رصد و افزایش تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز این مقطع زمانی اضافه کرد: 104 شرکت تولیدی در زمینه تولید ماسک، الکل، مواد ضدعفونی کننده وسایر اقلام بهداشتی مورد نیاز فعال شده اند و با این اقدامات بحث کمبود موارد را جبران خواهیم کرد تا از پیک شیوع کرونا به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

وی یادآور شد: اکنون داروخانه ها در چرخه توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز وارد عمل شده و 17 شرکت پخش در این زمینه مشخص شدند.