10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 شهریور 1400 ساعت 17:43

خدا قوت رييس جمهور به پرسنل ايثارگر بهشت زهراي تهران

نوشته شده توسط 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رياست  جمهور ي در روز کارمند بصورت  سرزده در جمع پرسنل عروجيان سازمان بهشت زهرا(س)حاضر شد: كار شما در بهشت زهرا(س) با هيچ معيار مادي قابل سنجش نيست و شما بهترين نمونه و الگوي ، کارکنان ايثار گر  و تلاشگر دولت در سراسر كشور هستيد
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از ادای احترم به مقام شهدا و در روز کارمند با حضور سرزده در جمع پرسنل عروجيان سازمان بهشت زهرا(س)گفت: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است . به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمانهای خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت ، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در هفته دولت روز پنج شنبه 4 شهریور 1400 پس از ادای احترم به مقام شهدا در گلزار شهدا و در روز کارمند با حضور سرزده در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) در جمع پرسنل این سازمان تصریح کرد: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهای است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) انجام می دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است ، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می رسانید و با آنان همدردی می کنید.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور افزود: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا(س) و در این بحران به خوبی انجام می دهید.